REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy Regulamin powstał w trosce o
ochronę Pani/Pana praw. Znajdują się w nim informacje na temat sposobu złożenia
zamówienia, warunków zawarcia umowy, formy płatności, a także informację o
procedurze odstąpienia od umowy zakupionych towarów, procedury reklamacyjnej i
wszelkie inne informacje przepisane prawem.
§1. DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie
oznaczają:
1. Cena
– wartość
wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić
Sprzedawcy za Towar.
2. Dowód zakupu
– faktura,
paragon fiskalny lub inny dowód, przekazany Klientowi na jego żądanie
potwierdzający sprzedaż Towaru. Dowód zakupu wystawiony jest zgodnie z Ustawą o
podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi
przepisami prawa.
3. Dzień
roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni
ustawowo wolnych od pracy.
4. Formularz
Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w
domenie sklepu internetowego www.flashcaffe.pl umożliwiający złożenie
Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka
oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
6. Klient lub
Użytkownik – to Strona Umowy sprzedaży zawieranej ze Sprzedawcą w tym: Konsument,
Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, Przedsiębiorca, osoba prawna albo
jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne
przyznają zdolność prawną która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze
Sprzedawcą.
7. Konsument – Klient
będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej ze Sprzedawcą
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
8.
Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucji oferowana przez
Sprzedawcę za pomocą poczty e-mail, którą Klient może zamówić/zasubskrybować.
Pozwala ona Usługobiorcom na otrzymywanie treści elektronicznych od Sprzedawcy:
informacji dotyczących Sprzedawcy, Towarów, usług powiązanych ze Sprzedawcą,
nowościami, promocjami w Sklepie.
9. Operator
płatności – Przelewy 24 –
PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany
do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000347935, numerem NIP 7792369887.[JS1]
10. Przedsiębiorca
na Prawach Konsumenta – Przedsiębiorca zawierających ze
Sprzedawcą Umowy związanej z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą,
ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie Ustawą i
Kodeksem Cywilnym.
11. Przedsiębiorca – osoba
fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której
odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca
we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
12. Regulamin – niniejszy
Regulamin Sklepu.
13. Sklep
Internetowy/Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://flashcaffe.pl oraz na odpowiednich
jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać
Zamówień i zakupów określonych Towarów.
14.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru zawarta
pomiędzy Sprzedawcą
a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.
15. Umowa
zawarta na odległość– jest to umowa zawierana pomiędzy
Klientem a Sprzedawcą poprzez Sklep, bez fizycznej obecności stron, korzystając
wyłącznie z jednego lub kilku środków porozumiewania się na odległość, aż do
momentu zawarcia umowy.
16. Towar
–
wszystkie rzeczy ruchoma, oferowane za pośrednictwem Sklepu.
17. Zamówienie –
oświadczenie woli Klienta, wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy na
odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
Zamówienie określa Towar, którego dotyczy, a także informacje konieczne do
zawarcia i wykonania Umowy, wskazane w Formularzu Zamówienia takie jak sposób
płatności, sposób dostawy, miejsce dostawy, dane Klienta.
18. Płatność – uiszczenie należności na rzecz Sprzedawcy,
które może odbywać się poprzez dostępne w Sklepie metody płatności online lub
przy odbiorze osobistym towaru, w zależności od wybranego sposobu płatności i
zamówionego Towaru.
19. System – zespół
złożony z urządzeń informatycznych i oprogramowania, który umożliwia
przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych przez sieci
telekomunikacyjne z wykorzystaniem odpowiedniego urządzenia końcowego
(Internet).
20. Ustawa o prawach
konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o
prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
21. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93
ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
22. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej jako RODO.
23. Ustawa o ochronie danych
osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
24. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
§2. USŁUGI
ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną za
pośrednictwem Sklepu internetowego
polegają na:
a) Prezentacji Towarów;
b) Umożliwieniu zawarcia Umowy sprzedaży poprzez Formularz Zamówienia.
§3.
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.