kawa ziarna

REGULAMIN SERWISU EKSPRESÓW

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady usługi serwisu sprzętu marki Saeco, Philips, Jura, Bosch, Siemens, DeLonghi, Melitta, Nivona, Fresco, Dr.Coffee, Gaggia i innych które zostaną przyjęte do serwisu na podstawie protokołu przyjęcia w systemie online lub na podstawie protokołu przyjęcia.
  2. Serwis – Wojciech Wielgosz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FLASHCAFFE WOJCIECH WIELGOSZ, adres: os. Orła Białego 71A, 61-251 Poznań, NIP: 7822522722
  3. Przez „Usługę serwisu” należy rozumieć konserwację, diagnostykę, naprawę odpłatną, naprawę gwarancyjną lub każdy inny rodzaj usługi świadczonej w ramach działalności Serwisu.
  4. Miejscem przyjmowania i wydawania sprzętu oddanego do dokonania Usługi serwisu jest siedziba os. Orła Białego 71A 61-251 Poznań, jeśli klient prowadzi działalność gospodarczą bez względu na jej formę.
  5. Klientem jest każda osoba fizyczna lub prawna zgłaszająca sprzęt do wykonania Usługi serwisu.

§ 2. Czas wyceny i naprawy

  1. Czas wyceny wynosi 20 dni roboczych od momentu dostarczenia Urządzenia do Serwisu. Istnieje możliwość skrócenia tego terminu do 5 dni roboczych za dodatkową opłatą w wysokości 150 zł.
  2. Czas naprawy Urządzenia wynosi do 5 dni roboczych od chwili przekazania wyceny i akceptacji jej przez Klienta.
  3. Czas wyceny oraz naprawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych, w szczególności na skutek zmiennej dostępności części urządzeń,  wydłużający się czas dostawy, zwiększoną ilość pracy potrzebnej do wykonania, święta, urlopy lub sytuacje losowe niezależne od Serwisu.
  4. Czas ten może też ulec wydłużeniu w wyniku wykrycia przez Serwis zatajonych przez Klienta informacji, ingerencji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę Urządzenia lub zdarzeń losowych.

§ 3. Procedura serwisowania

  1. Warunkiem rozpoczęcia Usługi serwisowej jest złożenie przez Klienta zlecenia serwisowego osobiście lub mailowo na adres: serwis@flashcaffe.pl
  2. Dostarczenie Urządzenia do Serwisu może nastąpić w jeden z następujących sposobów:
    -osobiście w siedzibie Serwisu os. Orła Białego 71A 61-251 Poznań.
    -naprawy pogwarancyjne i gwarancyjne z wysyłką kurierem („Door to door”) po mailowym uzgodnieniu z serwisem na adres serwis@flashcaffe.pl , przy czym w zgłoszeniu „Door to door” wadliwe Urządzenie jest odbierane przez kuriera, naprawiane w Serwisie, a następnie dostarczane w to samo miejsce (lub inne wskazane przez Klienta). W przypadku naprawy gwarancyjnej wszelkie koszty pokrywa Serwis. W innym przypadku naliczany jest koszt transportu i pakowania w wysokości 30 złotych netto (w jedną stronę).
  3. Aby skorzystać z usługi „Door to door” należy:
    -skontaktować się z obsługą Serwisu mailowo na adres serwis@serwis
    -podać niezbędne dane potrzebne kurierowi do odbioru urządzenia (podanie danych dotyczących awarii – objawy oraz danych adresowych – adres do odesłania urządzenia po naprawie, telefon kontaktowy, adres mailowy).
  4. W przypadku wysłania urządzenia za pośrednictwem kuriera, Klient zobowiązuje się odpowiednio zabezpieczyć Urządzenie na czas transportu (w szczególności Urządzenie nie może przemieszczać się wewnątrz opakowania). Ryzyko uszkodzenia Urządzenie w czasie transportu do Serwisu ponosi Klient. Urządzenie na naprawę gwarancyjną powinno być wysyłane w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z fabrycznymi zabezpieczeniami.
  5. Serwis zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia urządzenia i wykonania Usługi serwisowej, jeśli stwierdzi, że Urządzenie nie zostało przez Klienta właściwie zabezpieczone na czas transportu.
  6. W momencie dostarczenia Urządzenia do Serwisu, Klient zrzeka się praw własności na zużyte części, które zostają wymienione na nowe w ramach Usługi serwisowej. Serwis zobowiązuje się przekazać je na rzecz specjalistycznej firmy zajmującej się przetwarzaniem odpadów. W wyjątkowym przypadku Klient może wyrazić chęć zatrzymania zużytych części wymontowanych z Urządzenia. Należy zgłosić to przed przekazaniem Urządzenia do Serwisu. Odesłanie zużytych części nastąpi w oddzielnej paczce by nie narazić Urządzenia na uszkodzenia w transporcie. Za dodatkową opłatę za przesyłkę ponosi Klient.
  7. Po naprawie Urządzenie w niektórych przypadkach jest przywracane do ustawień fabrycznych.
  8. W przypadku odmowy wykonania odpłatnej naprawy Urządzenia dostarczonego do zdiagnozowania przez Serwis, Klient obciążony zostanie kosztem diagnostyki w wysokości 99 złotych brutto oraz kosztami transportu.
  9. W przypadku osobistego dostarczenia Urządzenia do Serwisu, Klient otrzymuje pisemne lub elektroniczne potwierdzenie zlecenia naprawy. Potwierdzenie to należy okazać  w chwili osobistego odbioru Urządzenia po naprawie.
  10. Jeśli Serwis wykonuje instalację ekspresu po zakupie lub naprawie u Klienta, to gwarancja na przyłącze wodne i elektryczne jest rozruchowa – do momentu uruchomienia ekspresu w tym samym dniu – Klient odpowiada za późniejszą eksploatację i konserwację przyłącza.
  11. Wyłączenie odpowiedzialności:
    -Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które ujawniły się podczas naprawy urządzenia lub po jego naprawie a nie mają z naprawą żadnego związku.
    -Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki, których nie można było stwierdzić podczas przyjęcia urządzenia do naprawy, ze względu na stan urządzenia.
    -Serwis nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które mogą wyniknąć podczas naprawy sprzętu w Serwisie, nie z winy serwisu i wpłynąć na funkcjonalność sprzętu sprzed podjęcia czynności serwisowych.
  12. Czas odbioru przez Klienta ekspresu po naprawie wynosi 5 dni roboczych. Czas ten może zostać wydłużony po uzgodnieniu z Klientem. Jeśli w ciągu 5 dni roboczych ekspres nie zostanie odebrany, okres ten zostanie wydłużony o kolejne 5 dni.
  13. W przypadku nieodebrania ekspresu w wyznaczonym terminie, Serwis ma prawo naliczyć karę umowną w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za każdy dzień opóźnienia.
  14. Serwis udostępnia możliwość otrzymania ekspresu zastępczego na czas naprawy za dodatkową opłatą 50 zł brutto. Jeśli w ciągu 5 dni roboczych, w czasie których Klient powinien odebrać Ekspres jego własności z Serwisu nie zostanie zwrócony ekspres zastępczy, Serwis będzie naliczał kara w wysokości 150 zł za każdy dzień opóźnienia.
  15. Kary umowne będą naliczane od dnia następującego po upływie terminu odbioru Ekspresu/zwrotu ekspresu zastępczego do dnia jego faktycznego odbioru przez Klienta/zwrotu ekspresu zastępczego.
  16. Łączna wysokość naliczonych kar nie przekroczy dwukrotności wynagrodzenia za naprawę/serwis. 

§ 4. Gwarancja

  1. Serwis udziela 3 – miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, od momentu powiadomienia Klienta o gotowości wydania urządzenia po zakończonej naprawie, lub jego dostarczenia w przypadku usługi „Door to door”.
  2. Serwis udziela 6 – miesięcznej gwarancji na nowe części, które zostały wmontowane do ekspresu.
  3. Gwarancja naprawy nie przysługuje w przypadku stwierdzenia:
    -nieprzestrzegania zasad użytkowania Urządzenia zawartych w instrukcji obsługi,
    -zaniedbanie ekspresu lub użytkowania w sposób do tego nie przeznaczony np. brak odkamieniania, brak czyszczenie zaparzacza, brak cyklicznego czyszczenia, które jest obowiązkowe,
    -uszkodzeń mechanicznych Urządzenia,
    -zawilgocenia, zalania, działania temperatury w zakresie niedopuszczalnym przez producenta, próby napraw przez nieuprawnione osoby, znalezienie ciała obcego, gdy Klient używał kawy smakowej lub aromatyzowanej,
    -uszkodzenia w transporcie
    -stosowania nieoryginalnych przewodów elektrycznych lub akcesoriów, przez co doszło do przepięcia,
    -uszkodzenia przez nieodpowiednie stosowanie środków do konserwacji
  4. W/w gwarancja nie obowiązuje lub może być ograniczona w przypadku braku wyrażenia przez Klienta zgody na wymianę zużytego elementu Urządzenia jednoznacznie zakwalifikowanego przez Serwis do wymiany.
  5. Potwierdzeniem gwarancji jest paragon, faktura lub inny dokument dokumentujący uiszczenie opłaty za Usługę serwisu.

§ 5. Dane osobowe 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojciech Wielgosz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą FLASHCAFFE WOJCIECH WIELGOSZ, adres: os. Orła Białego 71A, 61-251 Poznań, NIP: 7822522722, zwanay dalej Administratorem.
  2. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
  3. Inspektor Danych Osobowych nie został u Administratora wyznaczony.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następujących celach:
  5. Wykonania umowy na podstawie zawartej umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
    -archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co jest prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
    -w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) i nie będą udostępniane innym odbiorcom a udostępnione będą tylko upoważnionym odbiorcom (np. Bank, księgowość, podwykonawcy, firma informatyczna) (art. 6 ust. 1 pkt. c RODO)
  6. Kategorie Pani/Pana danych jakie mogą być przetwarzane:
    -Dane identyfikacyjne osobę na przykład: imię, nazwisko, adres zamieszkania, e-mail, telefon, dane firmy;
  7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wykonania usługi, zawarcia umowy czy też wykonania dzieła przez Administratora.
  8. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy oraz przez okres przedawnienia roszczeń ustalonych w odrębnych przepisach.
  9. Posiada Pani/Pan prawo do:
    bycia informowanym o przetwarzaniu danych osobowych a także otrzymania ich kopii (art. 12 RODO);
    dostępu do swoich danych osobowych (15 RODO);
    poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych (16 RODO);
    usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) (art. 17 RODO);
    ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w (art. 18 RODO);
    wniesienia sprzeciwu od przetwarzania danych osobowych, (art. 21 RODO);
    wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) (art. 77 RODO).
  10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu oraz nie będą przekazywane do państw trzecich.
  11. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Administratora.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. Przekazując Urządzenie do dokonania Usługi serwisu Klient wyraża zgodę na koszty konserwacji zgodne z cennikiem  dostępnym w punkcie odbioru Urządzeń do naprawy oraz akceptuje niniejszy Regulamin dostępny na stronie www.flashcaffe.pl.
  2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy polskiego prawa.
  3. Serwis zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w Regulaminie.
  4. Zmiany wchodzą w życie w dniu udostępnienia ich na stronie internetowej Serwisu www.flashcaffe.pl.
  5. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie zawarcia umowy.